Shop Mobile More Submit  Join Login
Super Street Fighter Bros by torokun Super Street Fighter Bros by torokun
Two most influencial games of the 80's and 90's combined!!!

It becomes rather silly... Doesn't it?

i still had lots of fun doing it.

I tried to make it look like vibrant kids cartoony style... But, I think serious painterly style would have been fun too...
Add a Comment:
 
:iconmartenas:
martenas Featured By Owner Dec 4, 2014
After all these years, as a SF2 & Mario fan, i still have to say... i love this piece! Particularly the chun-princess in the back, with her very chun thighs. However, i do take issue with the fact that Ryu & Ken are like these mega-hearthrobs (straight out a shoujo manga) handsome in the face; yet chun-li gets the default chibi-cat face. Whats up with that ?, LOL ! :XD:

Regardless, i still find an attraction to this chunli-peach being with ubber large shapely/muscular thighs. What does that say about me ? :lol: LOL
Again, great work. 
Reply
:iconskytric:
Skytric Featured By Owner Jun 28, 2014
So could be possible this might happen now...Though we'll have to see where the IP goes from whoever buys it. Awesome pic again.
Reply
:iconpaitent115:
Paitent115 Featured By Owner Jun 17, 2014  Hobbyist
Super smash fighter bro's
that just awesome, i want to play it.
Reply
:iconsdazvarence:
SdazVarence Featured By Owner Feb 1, 2014
So if you had ever done another piece liek this....would Bison be dressed as Bowser possibly,  maybe Cammy dressed as daisy?
Reply
:iconfredflakes:
FredFlakes Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Nice flower, Ryu!
Reply
:iconsonicunderground316:
SonicUnderground316 Featured By Owner Jul 3, 2013
I know it's been a while since you make this piece but could you please make a wallpaper version ? That would be awesome !

Thank you ;)
Reply
:iconpowersourcearts:
PowerSourceArts Featured By Owner Jan 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
So freaking epic
Reply
:iconeuamodeus:
euamodeus Featured By Owner Sep 6, 2012  Student General Artist
Haha, Awesome!
Reply
:iconsonicunderground316:
SonicUnderground316 Featured By Owner Jul 2, 2012
This should be a real game (at least a flash one) LOL I like ryu and ken with mario outfit the only thing that kind of bother me is Chun-Li leg. We all know she's miss thunder thighs but this is going overboard not to mention that it contrast with the cute chibi like face you gave her XD
Reply
:icontixielix:
TixieLix Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
HAAHAHAHA!!! LOL
Reply
:iconbrigazoid:
Brigazoid Featured By Owner Apr 13, 2012  Student Filmographer
damn Chun lol
Reply
:icontanoshiiatsu:
Tanoshiiatsu Featured By Owner Nov 16, 2011
Crossovers are fun. Even if I don't know half of the crossover. XD
Reply
:iconoviedomedina:
oviedomedina Featured By Owner Nov 13, 2011
So...can you play as M. Bowser?:D
Reply
:iconwhiteravenlord:
WhiteRavenLord Featured By Owner Oct 7, 2011  Hobbyist Writer
Alright, this is awesome. XD
Reply
:iconbludrgn426:
BluDrgn426 Featured By Owner Jul 28, 2011  Professional Digital Artist
I would play this game
Reply
:iconjason64:
jason64 Featured By Owner Apr 15, 2011
tres cool
Reply
:iconfireman246:
Fireman246 Featured By Owner Apr 8, 2011
OMG, that is so awesome O_O
Reply
:iconcerberusphoenix:
CerberusPhoenix Featured By Owner Jan 25, 2011
x'DDD AWESOME!
Reply
:iconblackdemon88:
BlackDemon88 Featured By Owner Jan 8, 2011
That is awesome great work I'm putting this one as one of my favorites
Reply
:iconmartenas:
martenas Featured By Owner Jan 5, 2011
Haha, i love it ! Especially the ryu sonce he is my favorite.

I love the Super Thighs on chun li :XD: Even if artist parody them, i still love them...ah chun li. pause*panty shot*unpause
Reply
:iconhuberer:
huberer Featured By Owner Nov 25, 2010
Dear Lord that Chun Li...

Steroids anyone?
Reply
:iconmortskcab:
Mortskcab Featured By Owner Sep 26, 2010
NICE ART! (Maybe a Zelda/Street Fightrer cross over is next?)
So Blanka is Bowser... an Guile should be toad because his hair is poofy like a mushroom.
Reply
:iconkali69:
kali69 Featured By Owner Aug 19, 2010
¡WOW! Wonderful cosplay. ¡MARYU! ¡LUIGIKEN! and ¡PEACH LI!
Reply
:iconeddysc:
EddySc Featured By Owner Jul 23, 2010   Writer
I guess Bowser would be Blanka... Right?
Reply
:iconthetoondevil:
TheToonDevil Featured By Owner Jul 21, 2010   General Artist
Chun looks so cute!!!
Reply
:iconstiffy76:
Stiffy76 Featured By Owner Jul 21, 2010
...
Reply
:iconsimon-xax:
Simon-Xax Featured By Owner Apr 27, 2010
Nice job with it all.

Guess the only thing that was missing was the character: Toad *But that's neither here or there.

And if ever this was for reals, I would definately play this game..

xd

Thanks for sharing.
Reply
:icondaveschultz:
DaveSchultz Featured By Owner Apr 13, 2010  Professional Traditional Artist
lol! cool concept
Reply
:iconsenorfro:
senorfro Featured By Owner Apr 12, 2010
I'm used to Chun-Li's thunder thighs being how they've become, so these don't bother me. I actually like it like this as it's a contrast, what with her having a petite upper part and cute face only to have a lower region which is a force to be reckoned with.

Ryu, though, has caught my attention on his position. I'm curious as to how much he's squatting. I ask due to his left thigh and how high it is (quadriceps I think).

Regardless, its an imaginative piece and I like it, so that's all that matters.
Reply
:icondjammal86:
Djammal86 Featured By Owner Apr 12, 2010
This is utterly superb! And lol @ Chuns legs XD
Reply
:iconxiao-fury:
Xiao-Fury Featured By Owner Apr 12, 2010  Hobbyist Digital Artist
That's the best mario and luigi ever. Looks like princess chun-li is on steroids. :lol:
Reply
:iconfrigidchick:
Frigidchick Featured By Owner Apr 12, 2010  Hobbyist General Artist
LOL! Wow! Those were my games as a kid!!! This picture really take me back. Very professional and witty.
Reply
:iconjulitka:
julitka Featured By Owner Apr 12, 2010  Student Digital Artist
omfg epic!
Reply
:iconintricategoldfish:
IntricateGoldFish Featured By Owner Feb 15, 2010
well. Now I have to go and match every single character in Street Fighter with every single character in Super Mario.
Reply
:icondazkid33:
dazkid33 Featured By Owner Feb 11, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Man, Bowser is so fucked!

Really great artwork here.
Reply
:iconinohasha:
Inohasha Featured By Owner Jan 16, 2010  Hobbyist Artist
great love it
Reply
:iconedwinshy:
EdwinShy Featured By Owner Jan 6, 2010  Hobbyist General Artist
Very nice I love that Chun-Li is Peach plus her expression is cute :)
Reply
:iconjrh161:
jrh161 Featured By Owner Sep 29, 2009  Hobbyist General Artist
Lol!!! I love it!!
Reply
:iconrosetwist:
RoseTwist Featured By Owner Sep 21, 2009
Those legs almost scare me.
Reply
:iconmoutaouaguid:
moutaouaguid Featured By Owner Aug 6, 2009
very nice
Reply
:icon70r4n:
70R4N Featured By Owner Aug 4, 2009  Hobbyist General Artist
:D LOL :D WoW :D Great work :D
Reply
:iconyaoi-huntress-earth:
Yaoi-Huntress-Earth Featured By Owner Jul 16, 2009  Hobbyist Traditional Artist
I like the pic, but Chun-Li's thighs are way too huge and muscular.
Reply
:iconocarinaoftimewoman:
ocarinaoftimewoman Featured By Owner May 18, 2009  Hobbyist Traditional Artist
WOW this is epic :) i really like this if only there could be a super street fighter bros game it would be so epic wonderful work keep it up its very lolvely and really epic
Reply
:iconalanes:
AlanES Featured By Owner Apr 22, 2009  Hobbyist General Artist
The shit? XD This is hilariously awesome. The placement of Ryu and Ken's items are too damn funny.
Reply
:icongavacho13:
gavacho13 Featured By Owner Mar 25, 2009  Hobbyist General Artist
Nice! Love a good Street Fighter parody.
Reply
:iconthetoondevil:
TheToonDevil Featured By Owner Jan 30, 2009   General Artist
Chun's thighs look a little to big.
Reply
:iconcadenero:
Cadenero Featured By Owner Jan 13, 2009   Traditional Artist
I think it would be great to have a game like that xP
Reply
:iconbigchaz:
bigchaz Featured By Owner Dec 24, 2008  Student
lol great pic
Reply
:iconwinbo:
Winbo Featured By Owner Dec 10, 2008  Hobbyist Digital Artist
Oh God it's fab~ XD
Reply
:iconel-hino:
eL-HiNO Featured By Owner Nov 21, 2008  Professional General Artist
qué loco!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 512 × 1024




Details

Submitted on
August 9, 2006
Image Size
594 KB
Resolution
512×1024
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
71,412
Favourites
1,936 (who?)
Comments
334
Downloads
338
×